آخرین نگاه تو...

آخرین نگاه تو...

سلام داداشی خوبی؟!
دلم برات از هر روز تنگ تر شده . اون بالا جات خوبه که اینقدر زود رفتی؟!  یادنه همیشه میگفتی کی بشه دایی بشی ؟! چند ماه دیگه دایی میشی کجایی که ببینی و ذوق کنی .....
داره ششمین سال جداییمون میرسه  ... ششمین سالگرد پر کشیدنت ...
ای کاش میشد به شش سال پیش برگشت  ای کاش میشد دوباره همه پیش هم باشیم ...
دلم میخواد یه بار دیگه ببینمت و بغلت کنم و تو ادای دلتنگی منو دربیاری و من بخندم ...
داداشی هنوز رفتنت رو باور ندارم  و به این هوایم یه روز برمیگردی ولی همش یه خیال ... یه خیال...
دلم برات تنگ شده قد یه دنیا ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:37---23 تير 1399
خدای من!!!!
ایشون چن سالشون بود؟
خدا رحمت کنه داداشتون رو.....
غم آخرت باشه
پاسخ:وقتی فوت کرد 22 سالش بود ... ممنونم . همچنین رفتگان شما رو...


dani7sky
ساعت15:06---21 آذر 1398
قشنگترین پستت همینه خدارحمتش کنه
پاسخ:
پاسخ:مرسی دوست عزیز. خدارفتگان شما رو هم رحمت کنه


زهرا
ساعت16:58---19 اسفند 1395
سلااااام سهیلا جون خوبی عزیزم؟ منم مرسییی بد نیستم
مگه میشه من بهت سر نزنم من دوست باوفایی هستم
اگه سیو میکردی اسممو پاک نمیشد
دوستم یه کم برام قیافه گرفت بعد منو بخشید
پاسخ:سلام عزیزم قربونت خوبم :-) . مرسیییییی . ببخشید دیگه :D خوبه خداروشکر


زهرا
ساعت15:52---13 اسفند 1395
این گلها تقدیم به تو
پاسخ:سلام عزیزم . مرسی خوبم تو چطوری؟! خوب شد اومدی گفتی منم حواسم نبود حذفت کردم نداشتم تو هم نبودی گفتم عجب دوستی دارم ک اون سراغمو نمیگیره: D اشکال نداره تو کار اشتباهی ک نکردی دوستت هم اک دوست خوبی باشه درکت میکنه ...


زهرا
ساعت13:36---19 بهمن 1395
من خودمم سرم شلوغه عروسی دختر عممه ..خودت که میدونی لباس بخر و هی برو بازارو......
چرا چیزی نگفت سهیلا خوبم گفت بی خیال دیگه گذشت الانم سرم به عروسی مشغولم یادم رفت کلا ....
پاسخ:به به سلامتی خوش بگذره ان شاءلله خوشبخت بشن . منم دلم یه عروسی میخواد توی فامیل هم ک هیچکسی رو نداریم دم بخت باشه همه کوچیکن . اشکال نداره برای نوبت دوم جبران میکنی . ببخشید ک دیر میام واقعا حس فضای مجازی رو ندارم فقط بخاطر تو ارام میام . ولی نمیدونم چرا ارام نیست نگرانش شدم


زهرا
ساعت14:38---15 بهمن 1395
سهیلا کارناممو که گرفتم شانس آوردم خواهرم اینا اینجا بودن ...داداشم گفت تنبیهت بمونه برا شنبه بعد رفتن مهمونا...
حالا نمیدونم چیکارم کنه .....
آماده ای شنبه بیام پیشت برا دلداری ؟ارام که غیب شده معلوم نیست کجاست ...به قول آرام گفتم حالا تا شنبه خدا کریمه ، از این ستون به اون ستون فرجه :-)
پاسخ:من دلم میخواست تا حدودی مث داداشت کارام براش مهم باشه . اصلا مث داداش تو رو درسام متمرکز نمیشه فقط میگه بخون موفق بشی مث من نباشی تمام . ببخشید یکم مشکل داشتم نشد بیام چی شد ؟!! داداشت چیزی نگفتن؟


زهرا
ساعت21:54---13 بهمن 1395
سلااااام سهیلا جون حالت خوبه ؟ درسهاتو میخونی ؟کم موند هااا
خبرم سلامتی از خودت چه خبر؟
کارناممو دادن چه بگویم که ناگفتنم بهتر است
ریاضی رو نپرس چند زیست و شیمی رو هم کمی تا قسمتی ابری...
فدات سهیلا برا من آرزوی دانشگاه نکن تو آرزو کن من یه جور دیگه خوشبخت بشم.
مواطب خودت باش عزیزم میبوسمت
پاسخ:قربونت خوبم تو چطوری؟! اره تاحدودی میخونم گاهی غفلت میکنم ولی سعی میکنم بهتر بشم . منم سلامتی نذری داشتیم برات دعا کردم :-) . دو روزی هم دستام ناقص بود نوید زد ناکارام کرد خخخ . خخخخ زهرا ریاضی سال سوم خیلیییییی اسونه خوب بخون چون سال چهارم یهو سنگین و حجم مطالب چندین برابر میشه . واییی منم نمیدونم چرا با زیست شیمی مشکل داشتم اصلا نمیشد کنار بیایم :D خب باشه یه ارزوی دیکه برات میکنم . میگن یا خانم دکتر بشین یا خانم اقای دکتر من دومی رو برات ارزو میکنم خوبه :D؟!! مرسی عزیزم لطف داری


زهرا
ساعت22:42---6 بهمن 1395
مرسی تو هم همچنین :-)
خوش به حالت سهیلا برعکس منی
آره دیگه تفریح میخوام حالا هر چی شد نمیذارن که آدم استعدادش شکوفا بشه در مورد تفریحات سالم
رگ پات چرا ؟ از نشستنه زیاده ؟
با این حافظه انشالله امسال کنکور قبول میشی :-)
پاسخ: سلام عزیزم خوبی ؟! اره ، گاهی از نشستن زیاد باهام درد میگیره ، قربونت مرسی ان شاءالله شماهم بهترین رشته و دانشگاه قبول بشی :-) چه خبر ؟! کارنامت؟!


زهرا
ساعت22:06---5 بهمن 1395
سلااااااااام خدارو شکر خوبی منم خوبم مرسی
شوخی کردم سهیلا جون به دل نگیر، میدونم سرت شلوغه عزیزم
خبرم سلامتی
هنوز کارنامه هامون رو ندادن فکر کنم هفته ی بعد بدن....
هیچ والا تو خونه ام همش یا مدرسه یا درس
راستی تولد مهرداده ؟ ای جااااااانم عزیزم ولی سهیلا عجب حافظه ای داری بزنم به تخته
پاسخ:خداروشکر ان شاءالله همیشه خوب باشی:-) . نه بابا من جنبم بالاس کم پیش میاد بهم بربخوره:Dتفریح میخوای؟!!:D بیا تفریح روزانمو بهت بدم خخخ . اگ مث من باشی چی . کل تفریحم قدم زدن تو حیاط ک رگ پام باز بشه :D . اره پنچ شنبه تولدشه . چی بگم والا اعداد تو ذهنم میمونه


زهرا
ساعت13:50---4 بهمن 1395
سلام سهیلا حالت بهتره ؟ خیلی ممنون :-)
بله احساساتو نمیشه کنترل کرد ....
سهیلااااااااااا آدم یه سراغی از دوستش نمیگیره ؟! چند روز نبودم نمیگی این دختر کجاست شاید دور از جونم مرده بودم
بی وفا
پاسخ:سلاااااااااام عزیزم مرسی عالیم . تو چطوری؟؟ شرمنده به بزرگی خودت ببخش خیلی سرم شلوغه گاهی برای برنامه روزانم وقت کم میارم چه برسه به اینجا . ولی حتما زود ب زود میام . چه خبرا؟؟ کارنامت؟؟ نبودی چه کردی؟! ... خدانکنه ...


زهرا
ساعت23:18---29 دی 1395
ای جاااانم نبینم سهیلا جونم ناراحت باشه
خدا رحمتشون کنه خییلی سخته عزیزم درکت میکنم
سهیلا جون امتحان الهیه ماهم چاره ای جز صبر کردن نداریم
باور کن پست و حرفهای قشنگت اشکمو درآورد
پاسخ:مرسی زهرا جان لطف داری . خدا پدرشما رو هم رحمت کنه امیدوارم روحشون شاد باشه :-) . ما کلا برای امتحان شدنیم ولی دله دیگه ... وقتی تنگ میشه هیچی جلودارش نیست . گریه نکن :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 29 دی 1395 ساعت 11:13 قبل از ظهر توسط بانو |